Gyakori kérdések

1. Rendeléssel és szállítással kapcsolatos kérdések

Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?
A legtöbb csomagunk 1-2 munkanapon belül megérkezik. Minden terméket raktárról kézbesítünk.

Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítás díja a rendelés végösszegétől és a választott futártól függ. 28.000 Ft felett ingyenes.

Hogyan követhetem a csomagomat?
Amint feladjuk a csomagod, e-mailben küldünk egy nyomkövetési linket.

Mi történik, ha nem vagyok otthon a kézbesítéskor?
A futár második alkalommal is megpróbálja kézbesíteni, vagy értesítőt hagy a további teendőkről.

Lehet utánvéttel fizetni?
Igen, rendeléskor választhatod az utánvét opciót készpénzes vagy bankkártyás fizetéssel.

Melyik futárszolgálattal külditek a csomagokat?
Leggyakrabban GLS-sel vagy MPL-lel szállítunk, attól függően, melyik a gyorsabb az adott címen.

Külföldre is szállítotok?
Egyelőre csak Magyarországon belül vállalunk szállítást.

Mi történik, ha megsérül a csomag vagy hiányos?
Vedd fel velünk a kapcsolatot azonnal, és garantáltan orvosoljuk a problémát.


2. Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Milyen fizetési módok érhetők el?
Bankkártyás fizetés, utánvét, előre utalás.

Biztonságos a bankkártyás fizetés az oldalon?
Teljes mértékben. A fizetés titkosított csatornán keresztül történik, megfelelve a nemzetközi biztonsági előírásoknak.

Kapok számlát a vásárlásról?
Igen, minden rendeléshez automatikusan kiállítjuk az elektronikus számlát, amit e-mailben kapsz meg.

Mit tegyek, ha nem sikerült a fizetés?
Írj nekünk, és segítünk megismételni a fizetést vagy alternatív módot választani.

Van lehetőség céges számlára?
Igen, a rendelés leadásakor megadhatod a céges adatokat, és automatikusan arra állítjuk ki a számlát.


3. Termékinformációk és választás

Valódi, eredeti termékeket árultok?
Igen, kizárólag hivatalos forgalmazóktól vagy közvetlenül a gyártóktól szerezzük be a termékeket.

Hogyan tudom eldönteni, melyik termék való nekem?
Használd a chatbotunkat, amely azonnal segít terméket választani. Emellett szívesen válaszolunk e-mailben vagy telefonon is.

Tartalmaznak allergéneket a termékek?
Minden termékoldalon megtalálod az összetevőket és allergén információkat. Ha bizonytalan vagy, keress minket bátran.

A táplálékkiegészítők gyógyszernek minősülnek?
Nem, ezek élelmiszernek minősülő kiegészítők, amelyek egészséges étrend mellett segíthetnek a céljaid elérésében.

Szabad-e szedni őket gyógyszerek mellett?
Minden esetben javasoljuk, hogy konzultálj orvossal, ha gyógyszert szedsz.

A termékek vegetáriánusoknak vagy vegánoknak is megfelelnek?
Egyes termékek igen, mások nem. A szűrők vagy a termékleírás alapján ezt ellenőrizheted.

Mennyi ideig lehet szedni egy étrend-kiegészítőt?
Ez terméktől függ. A legtöbb terméknél kúraszerű szedés javasolt, amit a gyártó vagy szakértő ajánl.

Mik a legnépszerűbb termékek kezdőknek?
Kezdőknek gyakran ajánlott a minőségi fehérje, multivitamin és egy könnyű edzés előtti formula. Keress minket ajánlásért!


4. Visszaküldés, garancia és ügyfélszolgálat

Mi van, ha meggondolom magam?
14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól. A terméknek bontatlannak kell lennie.

Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?
Írj nekünk, és küldünk minden szükséges információt. A visszaküldés költsége a vásárlót terheli.

Milyen garancia van a termékekre?
100% elégedettségi garanciát vállalunk. Ha nem azt kaptad, amire számítottál, segítünk megoldani.

Hibás vagy sérült terméket kaptam, mit tegyek?
Kérlek, jelezd nekünk e-mailben fotóval, és azonnal intézkedünk.

Nem találom a válaszom, hol tudok kérdezni?
Használhatod chatbotunkat az oldalon, írhatsz nekünk e-mailt vagy hívhatsz minket munkaidőben.

Mennyi időn belül válaszoltok az üzenetekre?
Általában néhány órán belül, de legkésőbb 1 munkanapon belül válaszolunk.

Van élő chat támogatásotok?
Igen, az oldal alján található chatbot azonnal válaszol a legtöbb kérdésre.

 

Maradt még kérdésed?
Vedd fel velünk a kapcsolatot!